onsdag 23. desember 2009

GOD JUL!

Da var lille julaften her! Vet ikke om jeg skal si endelig eller huff jeg? HUFF?!? tenker du sikkert nå? :) Ja... huff... Jula er veldig veldig hyggelig, men i alle dager å folk blir agressive, oppstoppernesa og stressa i denne perioden! Folk bulker og kræsjer over alt hele tiden... Men endelig masse god mat og hyggelig selskap!!

Jeg har fått noen bilder av Eva som har Lucas :) De stor koser seg vett! Jeg prøver meg litt i photoshopp... var ikke så lett med disse bildene, men jeg er litt klønete på det med redigering enda også da.... Her er ett bilde jeg fikk :
Så klippet jeg ut Lucas og gjorde om bildet til svart/hvit. Han er en søtnos da!!
Her har jeg bare endret litt på fargene... Ikke store greiene, men morro å leke seg litt da! Ett bilde sier mer enn 1000 ord! :)
Her er faste innspill fra Eva :) Lucas med nisselue... Får sånen bilder hvert år og det er like hyggelig hver gang!
Her er Lucas og en kompis! :) Så skjønne da!! Jula blir ikke bedre om man har det rette selskapet, og hva er vel bedre enn familien og den alltid trofaste bikkja? og maten da selvførgelig!!

Dere får ha en god jul alle sammen, håper dere får masse fine pakker med alt dere ønsker dere og trenger! Skal prøve å få lagt inn litt her i romjula også :)

I går gjorde jeg en stoooooor forandring forresten... klipte av meg alt håret! hehe

1 kommentar: