torsdag 10. desember 2009

Trening i Oslo og Obama

I går var jeg og Inger Marie i Oslo og trente med valpene. Tok toget fra Sandvika og inn til Oslo S, gikk opp til nationalteateret og trente masse på veien. Tok toget fra national og tilbake til Sandvika. Denen turen tok vel ca 2 timer til sammen, så regnet med at jeg for EN gangs skyld skulle ha en sliten valp hjemme. Der tok jeg feil gett! Han hadde vilt ferdig i bilen på vei hjem han tydeligvis... For det var full fart så fort han kom ut av bilen igjen :) hehe Sånn jeg liker det da, for all del!! Men noen ganger er det deilig om bikkja kan ligge STILLE også :)

Nå er jo Obama i Oslo... jahu... Kunne dem ikke bare sendt han fredsprisen i posten a? Sette ett helt land på hodet på den måten der a gett! Tom politi fra sverige kryr det av i Oslo nå. Tenk køene som er på Ring3 nå a!!! Hjelpes... off, glad jeg holder hus på Røa på dagen hvertfall!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar