mandag 21. desember 2009

snart nytt år!

Da var 2009 snart over. Det har vært litt dårlig med oppdateringer her nå. Jeg har liggi rett ut med grynt-grynt-sjuken og produsert en hel bøtte med snørr å gørr! Deilig!! Rensa systemet litt da hvertfall, bare snørra kan slutte å renne.

Nå er det tre dager til jul og jeg gleder meg til ribba!! Mutters lager den rimelig god, og med skikkeli sprø svor. Men jeg må nok stå ved ovnen da hun tar den ut, ellers tar hun all svoren selv. (var ikke mye til overs til oss andre i fjord etter at maten var ferdig tilberedt! Så i år skal jeg få gravfsa til meg en del ja!)

Noen julegaver er ferdig, men har noen igjen. Siden jeg lå sjuk hele forrige uke har jeg ikek fått unna alt jeg skulle. men men, da må man bare bite tenna sammen og få det unnagjort i dag, sammen med alle andre som er ute å handler i dag. FLOTT! Ser bare for meg masse sinte mennesker og en hel haug med parkerings bulker i den fine bilen min.... *rivesegihåret*

Passet Venus for broderen i helgen, og da ser jeg hvor svær Carbon har blitt! Han er jo snart større enn Venus!! hjelpes.... og jeg som ville ha en mindre hund... heh, der fikk jeg feil hund gett! Kanskje det blir en toller neste gang? Eller en pommeranien? Time will show :)

Har fått ny pc på jobben og to skjermer til dette dataen. Føler meg som en gullfisk som ser i wide screen! Øya popper nesten ut og føler at jeg sjeler! haha Men dette er vel bare en vanesak? hmm... utforske, utforske, utforske!

Bilsportboka kom ut her om dagen! SE PÅ BAKSIDEN!!! Den annonsen har JEG laget!! Helt av meg selv :) *littstolt* :p Her er ett mini bilde av den:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar