tirsdag 17. november 2009

Carbon blir større for hver dag!

Lille gutt vokser og vokser støtt og stadig! :) Han er nesten like høy som Venus nå og han er kun 4,5 mnd gammel... Født 04.07.2009 Han har en veldig høy forbrenning, spiser som en hest men er syl tynn etter en tur og løping etter ballen, så nå får han litt kjøttpølse blandet i foret, så får vi se hvordan det utarter seg. Får håpe han klarer å legge på seg litt hvertfall.

Nå begynner leiligheten å bli tom også, siste lasset flyttes til fredag, jeg har leiligheten tom fredag, så har nok å henge fingrene i! Det er lenge til jeg skal flytte igjen for å si det sånn! Det er når man flytter man ser hvor mye dritt man har! :)

Venus lever livets glade dager hos broderen, hun har det mye bedre der enn på sofaen hos meg hele dagen. Da kan jeg bruke all tid på valpen uten å ha dårlig samvittighet :) Nå har Carbon begynt å skjønne ting også! Begynte litt smått på dekk i går, så får vi se hvor lang tid det tar før det fester seg... Bruker ikek noe kommando ord enda til å begynne med. Bare masse leking og godbiter! Tror han har det fint jeg :) Han har ikke klaga til meg enda hvertfall!

1 kommentar:

  1. Artig skrevet :) Alltid gøy å følge med på hva du gjør :)

    Klem

    SvarSlett