mandag 30. november 2009

Dogs4all

Da var det enda en ny uke igjen! Tiden flyr!!! Kjøkkenet kommer allerede nå til fredag, så blir spennende å se hvordan det blir seendes ut :) Gleder meg skikkeli til det nå! Rommet er ferdig med gipsvegger og to lag med sparkel, det er bare pussing noen ganger og litt mere sparkel igjen så kan det tapetseres før det skal males. Når malingen har tørka kan det monteres inn. + at det skal trekkes to kurser til inn til kjøkkenet og bytte alle sikringene i sikrings skapet... Så jah... hmm... Når blir kjøkkenet ferdig sa du? :) Erik er snill å flink da! Han holder på der inne som bare det! *klikk-flink gutt*

I helgen var det Dogs4all messe på lillestrøm. Var du ikke der?!? Synd for deg, da gikk du virkelig glipp av noe? Du som var der kan jo fortelle de som gikk glipp av det hvor bra det var! Masse hunder, en hel haug av blide mennesker, og ikke minst en haug med barn som prøvde seg på agility. En sur dame og noen få usikre menn, men de var veldig flinke! :) Det var ganske morro!! :) Den sure dama fikk passet på skrevet "At hunden din gjør det dårlig på utstilling trenger ikke gå utover meg som instruktør her i en hundeskole, enten så prøver du agility med ett smil eller så kan du gå. Så hva velger du?" Da så jeg kinna hennes begynte å bli røde, men så smilte hun, sa takk og ble med på banen en runde. Takket så mye for hjelpen å gikk smilende fra banen :) Det var litt arti da!

Når messa var over kom alle mulige mennesker over til hall A der Hundeskolen var, så vi holdt koken helt til siste slutt! Når agility banen (den var det siste som ble pakket ned) var ferdig pakket inn i hengeren og alt var fordelt på avdelingene og i riktig henger ble det tatt gruppebilde. Lurer litt på åssen det ble seendes ut egentlig... Hmm... Skal se om jeg får fatt i ett å legt det ut her. Jeg er dårlig på dett emed bilder ass... Skal prøve å skjerpe meg litt der ja!

1 kommentar:

  1. He he he! Vi var der vi, begge dagene! :) Gikk lp på søndag, stikk innom hjemmesiden vår for å se. ;)

    Nesten utrolig at jeg ikke gikk på deg... Det viser vel bare hvor sinnsykt masse folk det var det. :) Gleder meg allerede til neste år!!!! Flinke dere er i oppussingen!!! :):):) Stå på!!!!
    Klem Karina!

    SvarSlett