tirsdag 24. november 2009

Tirsdag og ny kveld med kurs

Da er det ny kurskveld, og det er bare to kurskvelder igjen! Tiden går så altfor fort!! Skulle så gjerne hatt de lenger på kurs alle sammen, så håper jeg får de med meg på neste kurs også :) Er jo så morro!!
I går var jeg på Ikea med Henrik, han overtar leiligheten sin til lørdag, så det blir spennende for han! Han fikk kjøpt seg det han trengte til kjøkkenet, resten skal jeg hjelpe han med når han har fått inn resten av tingene sine.

Jeg titta på skap til å ha på soverommet og tok en del mål, så håper jeg rekker ned en tur på fredag for å måle opp å se hva jeg har plass til. Om det er plass til skapene jeg vil ha... Kjøpte noen tøffe nattbords lamper i messing farge, de blir kule!! :) Så skal jeg en tur på bohus og se om jeg finner sko stativ jeg vil ha. Må prøve å ikke handle alt på ikea føler jeg. De har mye fint andre steder også! I bedre kvalitet også vel å merke :)

Erik tok et øag til med lakk på kjøkkenet og stue gulvet i går, så tror det blir heeeelt knall jeg når det blir ferdig! Mulig det blir ett lag til, så er det bare gulvet i gangen igjen. Soverommet er nesten ferdig tapetsert, så er det bare å tapetsere gangen, så er det maling av begge stuene, soveromme og gangen. Farger aner jeg ikke enda... Knall lilla kanskje? hehe med grønne prikker, det hadde vel blitt fint tenker jeg! Eller ikke... Kanskje jeg rekker innom malerstua å ta med noen fargekart så kan jeg å mutters titte litt på det i kveld. Men er litt annet som må gjøres også... Nye sikringer i sikringsskapet, samt to nye kurser... Gulf, tusenlappene flyr!! Men det blir veldig bra da! Når det elektriske er tatt skal det isoleres litt, før gipsplatene kommer opp, så skal det sparkles og pusses, sparkles litt til og pusse enda mer. Male taket, tapetsere veggene og male de. Så kan kjøkkenet monteres. Og kjøkkenet kommer fredag 4 desember! Så det blir spennende å se når vi får satt inn det! Håper jeg kan tilbringe litt slappe av tid i huset i romjula... Men det er ikke noe bad der da... :( Ned på Os for å tisse 10 ganger om dagen, det blir fint vøtt! hehe
Slang ved ett kult bilde av Atkinson.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar