onsdag 25. november 2009

Race Recorder

Gundersen Motorsport AS selger RaceRecorder. Dette er en kameraenhet som filmer to veier, ut av bilen gjennom front ruta og inn i bilen. Fører og kartleser/pasasjer.

Gunderen Motorsport AS er forhandlere av disse kameraene innenfor motorsport i Norge, og vi har solgt en del av de allerede. Vi begynte med disse kameraene i Mai 2009, og har allerede solgt en god del. Når det var kjøring på Telenor Arena med "Solberg Extreme Show" ble ett kamera montert i bilen til Mads Østberg. Filmene i bilen ble helt rått å se på!

For mere spec ang kameraet, se på linken her:
https://gundersenmotorsport.secure.flexiweb.no/productview/20199138/

Jeg har noen videoer som jeg skal få lastet opp her så fort jeg har tid! Så følg med! :)

Jeg var så heldig at jeg fikk ett kamera i dag av importøren Elkotec!!! TUSEN TAKK!!!! Det skal brukes til det fulle så fort bilen er ferdig og kan brukes :) I mellomtiden kan det nok hende det blir noen snutter fra pøggen til Erik!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar