fredag 13. november 2009

Da funker detta igken!

Siden for å skrive noen innlegg har vært nede en stund, men nå er det oppe igjen. Etter 10 dager er det på tide med en ny oppdatering! :)

Vi harr bruksdag i maridalen, den var veldig vellykket! Gøy å være på ett annet sted enn vestmarksetra, lei av å få kjeft fra turgåere der... Vi gjør så godt vi kan bare! Det kom mange folk og vi fyrte opp bål. Veldig koselig dag!

Carbon begynner å bli stor :) Han vokser og vokser. Begynner å bli skikkeli flink nå! Har vært med på kurset til Ina to ganger, og nå begynner ting smått og feste seg i pappen på han.

Til helgen er det full fart med flytting, huset jobbes på litt etter litt. Ene stua er ferdig vasket og fått ett lag med voks, soverommet er klart for voks lag nr to. Men det tar så lang tid før det tørker... :( Men det blir skikkeli bra! Erik er flink han som gjør alt dette! Det skal kappes i ene vegges for å lage en dør, da blir det mere plass å utnytte på kjøkkenet. Bar/frokostbord løsningen er påbegynt, men er foreløpig veldig sjev :) haha Men Morten skulle komme nedover på søndag og hjelpe til med dette.

Jeg skal kjøre ett flyttelass i dag eller i morra. Har en del mere ting som skal flyttes kan man si. Er når man pakker ned alt man finner ut hvor mye rart man egentlig har! hehe Men til ett stort hus er det egentlig ikke så mye allikevel.

Venus skal ut til broderen iløpet av helgen. Hun får det mye bedre der enn hos meg nå i disse dager med flytting og jobbing. Der får a brukt seg mye mer! Løper løs rundt i hagen mens broderen holder på ute og masse tur på fornebu.

Nå var det siste uttak på Lady Quest i går, så kan hende hvis jeg er heldig at jeg får en tlf iløpet av dagen eller neste uke. Hadde vært skikkeli kult!!! Men man vet aldri hva som skjer. Har det ikke som en forhåpning, men det hadde vært en drøm som ble virkelighet. Med all flaksen jeg har så blir det nok ikke noe av... :( men men, dagen jeg hadde der var HELT rå! Lærte masse jeg tar med meg videre :)

4 kommentarer:

  1. Sikkert skikkelig teit jeg nå, men hva er Lady Quest?... Så bra det går bra med Carbon, sjekk hjemmesiden vår, så ser du flokken vår er blitt større... Og den neste kommer i begynnelsen av mars! Gleder oss!!!! :-)

    Lykke til videre med flyttingen!!!

    http://www.123hjemmeside.no/Karinaogjappens-hverdag


    Klemz!

    SvarSlett
  2. http://anettefjeld.blogspot.com/2009_09_01_archive.html

    Filmene her er fra Lady Quest. Det er en konkurranse for jenter i rally i England. Var drit kult! Lærte MASSE!!! Er virkelig å anbefale! Det står litt mer her: www.silverstonerallyschool.co.uk

    Tenkte prøve å få til en jentetur med GGF dit :) Bare få litt mere orden på flyttinga først og bli litt ajour med noen ting.

    Skal ta en titt på siden deres! :)

    SvarSlett
  3. Lykke til med flytting og huset :)

    Klem

    SvarSlett
  4. Takk Rose! Har for få timer i døgnet! hehe Hva skjer med flyttingen din da?

    SvarSlett