tirsdag 3. november 2009

Ny uke, nye muligheter!

Det er bare å se fremover i tid. Tiden går veldig fort. Nå er det flytting som står for planen, men det er mye annet som skjer også. Hverdagslydighets kurset mitt skal opp til prøve i dag, og det klarer de nok kjempe fint! :) De er så flinke så!

I dag skal jeg starte to nye kurs, ett valpekurs og ett grunnkurs. Spennende å se hvordan disse hundene er. Skal bla ha en Russisk Bolonka på kurs denne runden, etter å ha lest litt om rasen nå så er dette en rase jeg GLEDER meg til å se og få erfaring med. Dette er en rase som ikke er godkjent i NKK enda, men det er en blanding av mange små raser så blir interessant å se denne :)

Birger og Leif er i Italia, så jeg er alene på jobb tom Onsdag denne uken. Litt å gjøre når man er alene i en så stor butikk, men jeg klarer meg.

I morra skal jeg være med på kurs selv med valpen, det blir spennende! :) Får bare håpe været holder seg litt... Det snødde litt her på Røa i går, så nå er det ikek lenge til før snøen legger seg tenker jeg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar