torsdag 17. september 2009

1 dag igjen

Nå er det bare en dag igjen, så er det endelig en etterlengted ferie som står for tur! Det gleder jeg meg til!!! :) Men livet er ikke en dans på roser før den tid... I dag skal Birger å Leif til Hobøl for å hente noe greier, så jeg må være igjen i butikken til halv seks, hvertfall! Så bikkjene ligger i bilen så jeg kan dra rett ned på kurs plassen etter jeg har vært her. Så er det kurs til kl 21.00. Etter dette skal jeg levere valpen til en som bor 10mil uttafor Oslo!!!! Så er det hjem igjen og legge seg å sove bare noen få timer før det er opp igjen å jobb i morra. Jobber da til 5, så skal jeg ta en buss som går fra Høvik kl 7. I mellomtiden der så skal jeg pakke, levere Venus og helst skulle jeg ha rydda litt hjemme.

Noen andre som har noen timer til over jeg kan putte inn i min timeplan?

Pappa hjelper meg med levering av Venus da, men faen å mye jobb å stress for å dra på en etterlengted ferie... Skal bli delig å sette seg på bussen å tenke "Det jeg ikke har fått gjort nå, det får jeg ikke gjort noe med" Bare jeg rekker å pakke å levere bikkjene der de skal blir det nok bra :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar