torsdag 10. september 2009

Bydag

I går hadde jeg å Trine bydag med kursene våres sammen. Da tok vi toget fra sandvika og inn til Oslo. I det vi gikk av toget merket vi godt at det er faktisk en helt annen luft i Oslo enn i Sandvika! Lukten av utedo, tobakk, eksos og svette armhuler slo deg rett i trynet i det du gikk av toget.

Men deltagerene klarte seg veldig bra! :) Det ble mye mennesker å tenke på for å ikke tråkke på noen, eller at hunden ikke skulle bli tråkket på. Dette gikk kjempe fint!! Vi gikk da opp karljohans.gt. stoppet opp innimellom og hadde sitt/dekk & bli. På egertorget er det litt mere plass, så der kunne vi stoppe opp å stille oss i en ring og gå "slalom" øvelsen. Men så mye mennesker syntes jeg hva deltagerene klarte å gjøre var helt utrolig! :)

Var ganske morro å gjøre dette sammen med Trine også! Se litt hvordan hun gjør ting.

I dag er jeg på Gundersen til kl 19:00. Etter dette er det hjem å tørke tissing etter en liten ivrig valp, lufte de to andre og så kan jeg dra å trene litt med Junior. Da tenkte jeg holde på litt rundt grunn kurset til Lars Jørgen på hydro sletta. Da ser jeg åssen han holder kurs også :) Kanskje jeg lærer enda mer? :) Man lærer så lenge man lever.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar