tirsdag 8. september 2009

Enda en uke

I går var jeg i Halden og skrev kontrekt med megler og selger av huset :) JAAAYYY!!! Så det er overtagelse 1 okt, og jeg flytter nok ikke helt før slutten av November. Så dette blir morro!! Gleder meg som en unge!! :)

Øyelysning med Venus gikk veldig bra i går, det ble ikke funnet noe negativt. Nerver var hele, ingen blødninger, og det er syn på begge øynene og netthinna og linsa er på plass og er som det skal :) Så da er matmor Fjeld fornøyd, og kan trene videre! Er det en hjerneskade så er det en jerneskade. Ingenting å få gjort noe med den, denna dama er nok seig å ta liv av uansett, så hun er min noen år til :)

Var hos fysio i går og fått litt skikk på nakken igjen. Det var godt å knekke å knase opp litt :) Men han knakk opp kneet mitt også, så det ene kneet er dritt vondt i dag!! Skikkeli stivt å ekkelt... Men det løsner jo bare mer og mer, men allikevel... Det er litt rart.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar