fredag 11. september 2009

HÆLJ!

Endelig noen dager jeg kan bruke på meg selv :) I dag blir dte fullt kjør siden jeg har tre hunder hjemme som får mat og luftes vær for seg... Men er morro da! :) Så etter jobb i dag blir det nok å dra å trene litt med Jr. Så hjem igjen å gå enda en tur med Venus og Ajax før jeg sikkert sovner på sofaen med maten i hånda igjen :) hehe I morra er det jobb fra 11-12 før Ajax skal leveres. Pappaen til Thomas ville ha han på lørdag istedenfor søndag. Søndag kan det hende jeg drar for å trene med valpen eller Venus oppi gokk. Må se ann energiforholdet i kroppen min... Har en del som skal pakkes etc før flytting. Kjenner at jeg gleder meg veldig, samtidig som det er litt skummelt også... Men skal bli deilig med mere plass og betale en viss sum i mnd til meg selv og ikke lånet til en annen for å ha en liten leilighet.

Mandag er det fullt kjør igjen med kurs med valpen, fysioterapi og tur med Venus.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar