onsdag 2. september 2009

Hus kjøp

Jah... Da driver jeg å buder på ett nytt hus da... Ingen andre som har hengt seg med på budrunden, så det er bare huseieren som har lagt inn ett mot-bud. Det godtok jeg ikke, men har møtt han på halvveien og sa til megler. "Det får han godta, eller så blir han sittende med huset selv. For høyere enn dette går jeg ikke"

Oppdatering kommer når jeg har fått noe svar.

Oppdatering 1:
Gubben får ikke tak i kjerringa si... Hvem IDIOT kan ikke være i nærheten av tlf når man har fått bud på huset sitt og dem har lagt inn mot-bud?!? Kvinnfolk ass... GÆÆÆÆH!! Så megler ringte og lurte på om han kunne få en time til på seg for å få tak i kona å snakke med henne. Hjelpes... Men gubben vil nok godta budet, spørs på kona tror jeg. Så da får vi se. Dem kommer sikkert med ett motbud til, det blir ikke godtatt. Jeg har nådd min grense.

Oppdatering 2:
Selger er ikke med på budet, men jeg gir meg IKKE. Det er bare 25'000 forskjell, men en prinsippsak fra stae frk. Fjeld. Han får tenke på dette til i morra. GÆÆH vente enda en dag...

Oppdatering 3:
Jeg står fortsatt på mitt, og selger står på sitt... Så her får vi se hva det blir til. Megleren stakar står jo midt i mellom her :) hehe

Oppdatering 4:
HUSET ER MITT!!!!!!!!

10 kommentarer:

  1. Stå på!!!! :o)

    Heia Anette!!!! :o)

    SvarSlett
  2. Ja pokker heller! Gir meg ikek for ingen ting!! Er en del som må gjøres på huset også, så de 25'000,- trenger jeg der gitt! Men hater denne spenningen i kroppen!!! hehe litt morro å da, men pokker heller da...

    SvarSlett
  3. men, hvor flytter du hen?

    SvarSlett
  4. Dette huset er i Østfold... Det er gjesterom der, så du skal få komme og overnatte snuppa :)

    SvarSlett
  5. jeeei... =) håper det går bra for deg assa... =)

    SvarSlett
  6. GRATTIS!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D

    SvarSlett
  7. GRATULERER MED HUSKJØPET:):)

    SvarSlett
  8. wooohooo :D gratulerer så mye!!

    SvarSlett
  9. Tusen takk alle sammen!!! :)

    SvarSlett