onsdag 9. september 2009

Flere bilder av huset!

Det er flere som har spurt etter flere bilder av huset, så jeg legger opp resten av bildene som var fra annonsen.

Dette er jo nå ett barnerom, men siden jeg ikke har planer om noe barn så blir nok dette ett eget hunderom! :)
Master bed room!
Skjønner hvorfor badet skal pusses opp eller??
Her ser man skillet mellom begge stuene.
"gamle" stua, nye stua er jo ett påbygg fra 1980 tallet. Liker denna peisen jeg!!
Kjøkkenet... Jeg liker blått assa, men ikke på kjøkkenet! Så driver å ser etter nytt kjøkken. Noen som vil sponse meg med ett kjøkken er det helt greit det! :)

4 kommentarer:

  1. Du kan få komme å låne den en kald vinter kveld da vettu :) Gleder meg skikkeli til jeg kan begynne å male å få det akkuratt sånn jeg vil ha det! :)

    SvarSlett
  2. Så fint hus!! Skal du bo der alene,eller? Du har jo hund, så de får vel eget soverom? Eller skal du leie ut ett soverom?

    SvarSlett
  3. Hei Nina!

    Bikkjene får sitt eget soverom ja, og de er selvførgelig med på flyttelasset! :) Har jo fått meg en hund til nå :) hehe Helgeturer ja, selførgelig! Få metin frisk i kneet sitt igjen da...

    SvarSlett