tirsdag 27. oktober 2009

Bilder

Her er det flere bilder av "barna" mine :) Her er en kjent positur. Venus ligger på sofaen og er sliten etter en lang dag, og valpen prøver å dra hun med seg i litt mere lek.
Venus ligger på bakken og nyter utsikten :)
Venus lurer på hva pokker jeg driver med :)
Her ser man godt at øynene til Venus ikke er som de skal :( det er forskjellig str på pupilene og ene øyelokket henger litt over øyet. Eksakt hva som er galt er det ikke funnet ut av, men det er mest sannsynlig en hjerneskade etter bil ulykken vi var i mars.

Carbon i farta! Løpe etter blader jeg sparker opp var veldig morro assa!
Hallo??
Carbon går å snuser rundt i løvet. Her ser man hvor mørk han har blitt! Det som er lyst bak forlabbene opp mot ryggen er grå pels! Blir spennende å se hvordan han blir i fargene!!

Skjer a?

Tittei!




Her er noen bilder hvertfall som jeg har tatt i helgen som var. Fikk låne ett kamera av Morten. Skal prøve å få tatt litt mere action bilder til helgen, må bare lære meg åssen detta kameraet funker. Er så mye fancy innstiller med lys, farger og lukketid som jeg ikke skjønner noen ting av! hehe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar