torsdag 22. oktober 2009

Veteran?

Nå som kulda kryper på kjenner jeg det litt i skuldra mi... Den er nok ikke helt på topp enda som den burde vært. Men men, det er ikke noe mer å få gjort med den desverre. Går til fysio en gang i uka for å fikse litt på den, men det begrenser seg selv en del med tre kroker som går gjennom ledd leppa og leddkapselen og inn i skulder kula. Dette bare for å holde armen der den skal være. DIGG! not... Oppererte i 2004, så man skulle kanskje trodd jeg hadde blitt vandt til det nå, men det er jeg ikke. Har jeg sovet litt skjevt en natt kan jeg glemme å få armen ordentlig over hode hele dagen.

Føler meg nesten litt gammal... hehe :) Godt jeg har to bikkjer som tvinger meg ut i kulda! hehe I dag er det jobb til 19:00 så Dagfinn tar kursene mine i dag. (TAKK) Kjenner på kroppen nå at det har vært litt for lange dager de siste ukene, så skal bli deilig med helg. Eller... jah. Ikea på fredag for å se på kjøkken, HTH på lørdag og så er det bare å stå med hue nedi esker å begynne å pakke.

Ellers så jeg på vgnett i dag at Ailo skal legge opp. Det var veldig synd da... Men han kommer nok til å kjøre litt innimellom. En gang proff, alltid proff :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar