fredag 2. oktober 2009

Flere bilder fra England

Dette er en godt kjent bil for de som er litt inni F1... Har sett ett bilde hvor den ebilen kommer i sladd, det er ett rått bilde. Skal se om jeg finner det på nettet. Da skal jeg legge det ut her.

Skulptur på Mallory park.

Lar bilde av denne bilen tale for seg...


Isetta :) Det er sjarmerende det!

Nice... Cosworth motor.


Mallory park, ar mye minner


Ble litt imponert over denne demperen... Dette er en Porche fra 1960 tallet, demperen på mitt lille blåbære er jo kraftigere! hehe :)

Har enda flere bilder på mobilen, men jeg er litt treig da vett med å få lagt det over på en minnepenn :)

I dag er det fredag, skal prøve å få tatt litt bilder av valpen i helgen å få lagt ut. Han har vokst noe så grossalt!!! Har blitt veldig flink da :) Kan ingen ting enda, vi bare kaster ball og jobber med at han skal ha masse tillitt til meg.

Nå er huset overtatt også, så til helgen blir det å kjøre med det første flyttelasset.

2 kommentarer:

  1. Fine bilder Anette og morsomme videoer! :)

    SvarSlett
  2. hehe takk for det :) Var en knall tur! Hadde vært morro å fått en "call back" men er ganske bissy her hjemme... Men en dag til på Silverstone hadde ikke gjort noe! MEN, det var mange andre flinke jenter der med veldig god progresjon utover dagen så jeg er nok ikke en av de heldige. Men var en KANON dag!! Anbefaler det til ALLE!!!

    SvarSlett