tirsdag 6. oktober 2009

Enda en ny dag

Jøss... ny dag hver gang jeg våkner av vekkerklokka jo... Hmm, rart det derre der!

Valpen tisssa i buret i dag da... jaja er lenge siden og han drakk en del vann i går kveld, så var vel heller jeg som burde vært en del kjappere. (Sorry Junior... MEn du fikk nyvasket bur og nytt teppe i buret da!)

Venus lå å dro seg på senga sammen med meg som vanlig :) 5min for lenge i dag også...

Nå er det ikek lenge før det snør så det suser her! Vil ikke ha snø enda, vil bare flytte inn i det fine huset mitt jeg!! I Halden er det ikke så mye snø som det er her i Oslo, men det er mere is. Husker snøfallet i fjord... Hjelpes! Da kom det jo nesten en meter på en natt!! Det var første snøen i fjord... Så det blir nok en litt sein kveld i dag gitt :( Må få lagt om til vinterdekk før det er for seint!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar