torsdag 1. oktober 2009

Tilbake til vanlig hverdag

Da er den vanlige hverdagen tilbake, og snart for fullt. I dag er det overtagelse på huset så første flytte lasset skal jeg kjøre til helgen. Finne ut av hvilke farger de forskjellige rommene skal males i osv. Samt ta mål av badet... Må ha fliser +++ (dyrt... gulp)

Ellers er det godt å være hjemme igjen til bikkjene! Venus er like kosete som før og valpen vokser å blir større og større for hver dag :) Han heter jo Conrad nå... Men lurer litt på å kanskje kalle han for Carbon :) hehe En hund kan ha ett navn i papiret og blil kaldt noe annet.

Var på hydro sletta i går og trente bittelitt sammen med Heidi og Arnold. Da holdt Heidi valpen for meg mens jeg gikk ca 50 meter unna. Valpen var fullt opptatt av Heidi, i det jeg ropte løftet han blikket med en gang og la på sprang! Som ett olja lyn!! Han har en sinnsykt fart inn :) Det liker jeg!!! Så nå er det bare å få lagt på litt kommandoer på div ting med tiden fremover så blir nok detta bra :) Han er helt gal ettter ball/kong/bitepølse etc. Så er ganske morro. Mere morro blir det når han blir enda større og tar i litt :) hehe

Valpen og Venus går kjempe bra sammen!! De løper etter hverandre, bjeffer på hverandre etc i stua hele kvelden nå. Litt morro at de går så bra sammen. Ser jo at Venus har ett visst markeringsbehov ovenfor valpen, men det skal hun få lov til. Blir det for drøyt får hun beskjed av meg igjen. Valpen takler dette perfekt!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar