torsdag 23. juli 2009

Blåbæret

På tide med ett bilde her nå kanskje?!? ja... Men har jeg det? NEI! Så legger ved ett bilde jeg fant på dataen her på jobben. Har prøvd meg litt o photoshopp da vett! Duger jeg til det? NEI! haha men morro å gjøre noe annet enn å trene hund å skru bil.

Dette er da doggen min Venus. Rottis bitch på snart 6 år som er glad i livet! Har konkurert noe i lydighet og skal prøve å konkurere i IPO iløpet av sommeren, om hun bare kan bli frisk igjen snart... Slitt mye med uflaks, sykdom og infeksjoner siste 7-8 mnd. Men nå tror jeg ting driver å bedrer seg gett!

Ellers har jeg jo blåbæret mitt da... Den har jeg nå kjøpt nytt karosseri til! Så fra 2010 er blåbæret blitt enda mindre og kommer til å gå enda fortere! Skal ha inn bur, sparco FIA godkjennig på alt som er så kan jo kanskje hende bilen blir klasset inn også for alt jeg veit. Morro skal jeg ha det med bilen hvertfall!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar