tirsdag 21. juli 2009

Lenker

Veit ikke om det er Lenker eller Linker jeg som er det rette ordet å bruke her, det står jo så mye forskjellig på alle nettsider. Når jeg veit åssen jeg gjør det så skal jeg legge det opp i en egen rubrikk på høyre siden her. I mellomtiden legger jeg opp noen lenker/linker her.

Inge Årnes
http://ingepling.blogg.no/
han lever livet MANGE hadde drept for! Han er den heldige som fikk jobben som mekaniker for ett MX team i USA. Ta en titt på bloggen hans og se bildene og alt han skriver. Det er kjempe spennende og morsomt å lese! Jeg å Inge gikk på NTG sammen, og jeg vet hvor hardt han her jobbet for dette. Så dette unner jeg han virkelig!

Camilla S Tofterå
http://blogg.camillast.com/
Dette er jenta si som kan ta bilder hvertfall! Det er helt utrolig hvor bra bilder hun tar, jeg har aldri hatt interesse for foto, men etter noen titt innom bloggen hennes er det nesten så jeg kjøper meg kamera og instalerer photoshop! Camilla er helt rå på actionbilder, ta en titt!

Kristine Hulback
http://kriz10ne.blogspot.com/
Detta er jenta som har utrolig mye å bidra med! Hun har masse interessante ord på denne siden. Ta en titt og tenk over alle ord hun skriver som faktisk er virkelig noe å tenke over.

3 kommentarer:

  1. Hey snuppa!
    Har prøvd å kommentere flere ganger, men får opp feilmeldinger. Håper denne går gjennom...

    Tusen takk for at du er så søt og grei som skriver så fine ord om bloggen min!! Mange varme ord fra deg :) Takk takk!!

    SvarSlett
  2. Når man oppdaterer bloggen sin så ofte som du gjør og med så mye bra innhold og bilder fortjener man det! :) Er ofte innom bloggen din å titter :)

    Anette

    SvarSlett
  3. oi, snuppis..
    sitter her med gråten i halsen jeg..
    :p skal ikke så mye til for tiden merker jeg..

    du er utrolig god =)

    SvarSlett