tirsdag 28. juli 2009

merkelig vær

Når skal været stebilisere seg her i Norge a? Det regner og er sol, så regner det bare, så høljer det SKIKKLI ned, så går skyene vekk og det er knall blå himmel, sol og varmt. Så går det 10 min så hølje regner det igjen. Hva skjer? Når det er så dårlig vær er det ikke så mye å gjøre heller da, men man kan alltids vaske bilen da! Men når det regner er bilen skitt møkkete igjen innen man er hjemme, å bytte ut møkka bare er ikke så interessant. Da kan man heller vaske hjemme. Så det skjer nok i dag da, vaskikng hjemme... "Yippi kay jey mother fucker" Men digg når man er ferdig da! :)

I dag er Birger å tester på Rudskogen, hehe han har sikkert like rævva vær som jeg har her i butikken. Bare at jeg har tak over hue! HAHA :) Har ikke sett sånn testing før, så hadde vært kult å sett på det. De tester dekk og bremser. Dekk fra Pirelli og bremser fra Endless. Men noen må jo holde fortet også ;) Skjedd mye her i dag da, så nå kan jeg snart dra hjem med god samvittighet. Mate katta hos mamma og pappa, så på værste til morten for å peke på delene mine han IKKE skal kaste, så er det hjem til dråget mitt som vil ut å gå tur, sikkert leke litt også. Kanskje heller dra å trene litt igjen?

Nå skal vi trene litt spor igjen da. Endelig litt hjelp å få! Hundeskolen har en del snille mennesker som hjelper, bare man maser nokk :) hehe Så skal langt oppi gokk ett sted i morra å få hjelp til å gå spor. Kanskje trene på litt gjenstands markering i dag da? JA! Det var en god i idè Anette! "Va brå lille mongo!" :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar