onsdag 29. juli 2009

Hmmm...

Det er nok å gjøre på jobben om dagen hvertfall! Testingen på Rudskogen hadde gått veldig bra i går, hadde vært en del folk der. Dette var kun for Subaru cuppen, ikke for "alle og værmann" så antall folk begrenser seg uansett. Men lastebilen vår var der, trofast som den er :)

Til helgen er det "Rally Grimstad" Birger har leid ut BMW'n så får håpe den nylakka hele pene bilen er like hel og pen når den kommer tilbake... *krysser fingrene* Subaruen veit jeg ikke hvor er nå, aner ikke om den skal stille til start til helgen heller. Tror ikke Birger sitter bak rattet på den heller om den står på start linja.

I dag skal jeg ut å gå spor med Venus! Det blir morro!!! Lenge siden jeg har gjort det, og jeg har så inderlig lyst til å stille til start med henne iløpet av sommeren en gang! Så Hr.Sørland har vært så snill og sagt han skal hjelpe meg! Langt å kjøre da, men allikevel. Det er det verdt!! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar