mandag 20. juli 2009

Mandag

Da var jeg en bil rikere, så nå har jeg fire biler... Delebilen var ganske fin egentlig, så jeg tok den med meg. Eieren hadde fått denne bilen i 25 års gave av faren sin, så hun var veldig glad i bilen. Nesten så det kom noen tårer da jeg dro avgårde med den. Til helgen skal denna bilen strippes, om formen min er bedre....

Merker nå i ører og hals at jeg har vært på gatebil og jobbet hele helgen. Høytallere rett ved standen til jobben, Audicom som spilte møkka syremusikk hele helgen, sykkel med irriterende V8'r, irriterende BMW som stod ved siden av teltet vårt som ikke ville dra... Så litt sliten etter den helgen, og nå kjenner jeg at jeg fortsatt har vondt i ørene. Så en liten tur til legen senere i dag for å sjekke hva detta er kan være greit!

Har også satt momo stolene og schroth beltene fra Blåbæret til salgs, skal jo nå ha inn FIA godkjent. Så da er det ingen vits i å ha de stolene stående midt på stuegulvet heller akkuratt! Så de har jeg da nå satt til salgs. Legger ved ett bilde her.


Ellers skulle jeg som alle andre ønske at helgen varte en hel uke akkuratt np, hvertfall når alle andre har ferie... Men nå er jeg mer eller mindre sjuk, så kan jo hende det blir noen dager rett ut på sofaen å stirre i taket!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar