fredag 17. juli 2009

FREDAAAAG!

Jaho! Fredag, endelig! Denne helgen skjer det en del... Kunne tenkt meg å sovet fra fredag til mandag morgen for å hvile litt ut, men det tror jeg blir vanskelig gitt!

I dag skal jeg hente meg delebil av alle ting. Dette er ett 3 dørs karosseri, da er det bare å flytte over fra den jeg nå har. Da slipper jeg å kappe i breddekittet og fjerne alle asfalt mattene jeg har putta inn i den jeg har. Så da kjøper jeg heller en bil med rasa motor som jeg tilfeldig fant på finn. Får bare håpe det ikke er altfor mye rust på den da.



Legger ved ett bilde av "gamle" karosseriet jeg da... Så er det noen bilder på bloggen her hvertfall :)

Lørdag går vel da sikkert bort til å ribbe den nye bilen og kanskje flytte over for- og bakstilling.

Søndag skal jeg ikke gjøre stort, kanskje ut å spise middag med Siri! Fridays på aker brygge og gå en liten tur på festningen etterpå? Jeg å Siri kan lage mye sprell... Vi er jo tross alt "ripsranerene" hehe Den storyen kan jeg komme tilbake til en annen gang.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar