mandag 27. juli 2009

Mandag

Alle klager over mandager... "off... jobb igjen" Ja? og så? Det må vi alle, er du ikke så glad i jobben din så får du bytte jobb da! Slutt å klag, du kommer ikke langt i livet med det. Jeg derimot liker mandagene litt. Jeg trives godt på jobben og da er det ingen grunn til å klage, den betaler også maten jeg spiser og taket jeg har over hodet. Etter jobb er det trening eller tu rmed bikkja. Men noen mandager er sofaen så sulten at den sluker meg! :) Godt det også når man har muligheten. Nå er det jo ikke hundekurs om dagen, så da nyter jeg liver litt på sofaen med bikkja snorkende i arm kroken :)

I dag er det en del å gjøre på jobben siden Loffen har ferie, så det er meg å Birger her. Egentlig litt deilig... "Flere kokker mere søl" hehe men lastebilen pakkes til testing på Rudskogen i morra. Det er testing for Subaru cuppen av bremser og dekk så nå er lastebilen full pakket igjen.

BMW'n til Birger har kommet fra oppretting, så nå er den hel og pen igjen. En så lenge... :) Har tatt bilde (men ikke lagt over på pc enda) må jo dokumentere at bilen faktisk er hel og pen! Så får vi se når Birger skal missbruke bilen sin i den norske skog igjen. Han har jo Subaruen da, men den står for mesteparten bare utstilt i butikken.
Var noen jenter her i butikken på en fotoshoot i vinter. Her er ett av bildene, har flere, kanskje legge dem ut litt senere når jeg har tid.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar