tirsdag 21. juli 2009

Dedd i neda

Så nå for første gang på mange, mange, mange år har jeg brukt nesespray... Av alle ting... hehe :) Men det løsner opp nesa, men den dusjen oppi de trange nesegangene er ekkelt! men men... Kan jo være greit å høre på hva legen sier av og til hvertfall.

Nå har jo det grå og triste været kommet da, perfekt for å rydde å vaske hjemme! Samt at jeg liker å gå tur med bikkja når det regner da. Liker det grå triste været jeg :) Da er ikke alle andre folk ute, også er det så utrolig digg å komme inn hjem etter en sånn tur. Ta en varm dusj, legge seg på sofaen med en øl i hånda og pizza på bordet og en hund i arm kroken! Perfekt! Men blir nok ikke lange turen i dag grunnet tett hals. Nå er jeg lei av sjukdom. Blir jeg sjuk en gang til iløpet av 2009 så skal mandlene vekk. Selvom jeg føler jeg har vært nok under kniven de siste årene.

Alle andre har jo ferie nå, det skulle jeg ønske jeg også hadde... Men jeg har jo på en måte det da... Jobber jo "bare" 9-17 man-fre så må passe på å ha noe å pusle med når jeg kommer hjem etter jobb så ikke jeg flyr på veggen. Men er deilig å endelig kunne slappe av å ligge litt på sofaen hver dag! Nå her jeg jo en hund som må trenes opp helt fra bunnen av også. Hun har vært en del sjuk så hun har nå gått på antibiotika i 10 dager. Da har hun også spydd en del, men pillene har fått virket litt for det, sår etc gror og betennelser begynner å gå vekk. Endelig, men nå er jeg redd hun kommer til å bli blinn på ene øyet om ikke lang tid... Det får vi tar når det kommer, hun er tross alt snart 6 år og har vært med på en del!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar