fredag 31. juli 2009

Kurs

Datt over ett figurant kurs på NKK gjennon norsk schæferhund klubb avd Fredrikstad. Instruktør er Rolf Hegg, så dette blir nok bra uansett! Så kurset i går, og kurset starter i dag. Jeg var så heldig å fikk plass, så da klorte jeg til meg den og må FLY fra jobben i dag for å rekke dette. Jobber til 15, så er det hjem og lufte bikka og pakke baggen for helgen. Så er det å hive seg i bilen og sette nesa mot Fr.stad. Kurset begynner der kl 18:00. Tiden skal jeg nok klare, men klarer jeg å finne fram? Jeg har jo retningssans som ei dæv rotte når det gjelder å finne fram til nye steder.

Skal prøve å få tatt litt bilder iløpet av helgen. Det er nok ikke så lett, en hund hengende i ene armen og ett kamera i den andre armen... tror jeg har nok med å prøve å stå på beina :p hehe Gleder meg hvertfall!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar