tirsdag 4. august 2009

Ny uke

Da var Juli unnagjort og vi er nå i August. Det regner... Merkelig! Aldro gjort det i området her før...? Selv så liker jeg faktisk regnet jeg da... Er ikke som alle andre som liker å ligge på stranda hele tiden. Så jeg koser meg på trening med bikkja i regnet jeg! :)

Var på RIK figurant kurs med Rolf Hegg i helgen. Han er flink han! Ser at han koser seg godt når han forklarer ting på måten han gjor, og over halvparten skjønner ikke en jævla dritt! hehe :) Men han er en morsom fyr! Jeg har alltid masse spm, og han tok seg tid til å svare på alle sammen og til jeg skjønte det! Så jeg fikk mye ut av denne helgen! Tommy i Nchk avd Fredrikstad var flink til å organisere og holde på. Hyggelig fyr han, ikke ofte man møter så imøtekommende mennesker i dette miljøet. Håper klubben der får opp øya sine og tar vare på han!

I dag er det trening med Venus igjen oppi gokk. Gleder meg! Var kjempe gøy sist og håper det går like bra i dag. Skal trene oppi der i morra også så blir en del kjøring, men det skal nok gå fint. Får masse god hjelp der oppe, ellers hadde jeg ikke giddi å kjørt så langt! hehe

Har ingen bilder fra helgen, skal se om det dukker opp noe på siden til klubben som arrangerte dette.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar