onsdag 12. august 2009

Tiden flyr

Nå går dagene fort i svingene her! Det perfekte huset er funnet, nå er det bare lånet som må i boks. Etter å ha bedt både postbanken og dnb nor om å dra dit peppern gror fikk jeg utrolig god kundebehandling hos Nordea. Så nå venter jeg i spenning på hva de sier ang låne søknaden. Jeg ville få svar fra de i morra, så klarer jo nesten ikke å sitte stille her. Har pellt på ting i hele dag, tygd på ting osv. Så håper på å få lånet i boks, bare det ikke hiver seg på noen andre her! Det står to til på liste som vil ha beskjed om det blir noen bud på huset. Så jeg krysser fingrene for at det er gammelt og at de ikke henger seg på om jeg starter krigen! Siden de ikke har lagt inn bud er de kanskje bare nyskjerrige eller at de har kjøpt seg noe annet? off... Har skikkeli vondt i magen jeg nå! gæh... Da kan jeg gå tur på fredriksten festning hver dag å greier vøtt! Åh!! Spent på åssen dette ender!!!

Ellers er det trening med Venus i Hakkadal igjen i dag. Hr Sørland er en god læremester, så mye nyttige tips å få! Gull verdt for meg hvertfall. Det blir ulempen med å flytte til Tistedal da, laaaaangt å kjøre for å trene litt... Men noen ulemper må det jo være ved å kjøpe sitt eget hus også? :) hehe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar