fredag 7. august 2009

Enda en uke er over

Tiden flyr!! Enda en uke har gått. Det er fredag, og det er ikke nok sprell som skjer til helgen kjenner jeg. Men skal nok alltids klare å finne på noe :)

Skal se på hus! Funnet ett hus med 5mål tomt til en veldig hyggelig penge! Det skal tvangs selges, så jeg får se hva det blir til :) Leilighet er liksom ikke noe for meg.

Fikk tilbudet om å bli med til Danmark til en schæfer kennel der nede i sept/okt. Det kan bli spennende! :) Kanskje det blir en ny hund med hjem? hehe Er i ett lite dillemma også da... Rottis eller Schæfer? Thomas mente malle var fint, men det er ingen hund for meg! Det kan jeg bare si med en gang!! hehe en hund med like mye nerver som fører? Da går det dårlig vett... Trenger en stødig hund :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar