mandag 24. august 2009

Another monday

Enda en ny uke, en uke nermere uke 39, da er det FERIE!!! Det gleder jeg meg helt ubeskrivelig mye til! :) Driver å finner ut av steder å dra, ting å glo på og ting å gjøre samt ikke gjøre... hehe Eneste som er i box er fly billett! Ikke noe mere, tar alt dag for dag. Skal bli så deilig :)

Titta på ett hus for 2. gang på lørdag, så det blir nok ett bud på det huset ja! Får bare håpe ingen henger seg på denne gangen også da... Er jo typisk med min flaks... Kan kjøpe meg ett telt jeg tror jeg, og bo i Nordmarka. Hadde egentlig vært litt kult...

Var på Rudskogen i går, det var morro! Tok masse bilder med kameraet til Morten og minnekortet til Henning. Så får vi se om jeg får fatt i noen av de bildene og lagt ut. Morten kjøre istykker dempertårnet sitt og Erik kjørte så hjullageret spruta kuler! HAHA Morro hadde dem det hvertfall, Morten begynner å få dreisen på starletten nå, morro å se på! :)

I dag er til fysioterapeuten igjen, det er ikke feil etter ett par mnd opphold!! Kjenner det godt nå at litt knekk, knas og brekk samt litt au, au å ÆÆÆVVEE! Så blir det alltid mye bedre når jeg er ferdig der for dagen! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar