fredag 28. august 2009

BILDER!!

Da har jeg fått lastet opp litt ymse bilder vett :) Bedre seint enn aldri. Har ikke fått bildene fra Rudskogen enda... Men her er litt forskjellig.

Mercha: Var på Anderstorp i sverige med Peltor på kurs. Sikla på denna bilen hele dagen og plutselig fikk jeg lov å kjøre den en runde!! :)
Var en gammal gubbe da som ikke klarte å holde vikeplikta si i vinter... Det gikk hardt utover meg, bikkja mi og bilen min!! :( Gamle gubben hadde det helt fint. Briller er noe dritt liksom?
Dette er da den berømte "Conrad" God liten krabat foreløpig. Vi skal leike litt med ball og sånt i dag, da skal jeg få tatt flere bilder. Blir så fort mørkt om kveldene nå, så bildene ble ikke så bra... hehe
Dette er Venus og Bobby. Passer Bobby for Marius & Line mens de var på ferie. Disse to gikk så bra overens!! Venus liker staffene godt etter at jeg hadde Lucas. Bobby har samme sjarmen som Lucas har, på bilder ser det ut som om de holder på å drepe hverandre!! hehe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar