torsdag 20. august 2009

Tjah...

I dag er det oppstart for valp- og grunn kurs. Det blir spennende :)

Ellers lurer jeg fortsatt litt på hus da... hva lønner seg for meg liksom...? Flytte ned dit? Opp der eller borti der? Kanskje helt ut dit? Masse rare steder man kan flytte! :) Finner mye fristende på finn.no meeeeen alt frister ikke like mye lenger når man leser litt nøyere på prospektet. Ellers så kan alt virke kjempe bra, men da er det på tvangs salg, og DET er litt sketchy å kjøpe... Så foreløpig lever jeg med drømmene, og drømmer er ganske bra å ha! :)

Cecilie fra PetVett i Sandvika tok en titt på Venus i går, og knakk opp ett ledd i nakken hennes. Kan hende øynene til Venus blir bedre av bare det, det gjenstår å se med tiden... Skal ta henne på øyelysning uansett hvertfall! Tusen takk til Cecilie som hjalp meg hvertfall!! :)

Ellers har jeg denna bilen i tankene enda da, hadde jo ett anlegg i den fra Blaupunkt. Det har jeg ike behov for lenger siden jeg skal bygge meg en "lettvekter" så jeg la det ut for salg. Etter en time var det solgt... Så ei anna jente som skal ha det i bilen sin nå. Så nå håper jeg bare påå få solgt momo stolene og beltene mine snart! Det tar bare masse plass akkuratt nå!! :(

4 kommentarer:

  1. Hvordan stoler er det, og eventuelt pris? Samboern min er ute etter stoler...

    SvarSlett
  2. Hei!

    Det er to stk momo gatestoler uten vippefunksjon på ryggen. Det er god sidestøtte og 3 punkts belter følger med. Stolene er svarte og grå. Skal ha 4'500,- for de.

    SvarSlett
  3. Oki, da funker ikke de, han må ha vippefunksjon!=(

    SvarSlett
  4. Det var synd :( Men vet du om noen andre som vil ha noen tøffe stoler er det bare å ta kontakt! :)

    SvarSlett