torsdag 27. august 2009

Conrad...

hehe de som kjenner meg skjønner at det er ikke jeg som har bestemt dette navnet da! Men han heter Conrad... Det er STOR fare for at han blir kalt noe annet, jeg står ikke i Oslo å sier "Conrad, kom hit, på plass ++ div" Da snur jo halle Oslo's gater seg!! Nei takk! hehe Men hva han skal bli kalt har jeg ikke bestemt enda... Det finner jeg ut av :)

Morsom er han da! Men merker at han må preges veldig mye, hvertfall i forhold til sosialisering. Gikk en runde på morningen i dag, og døye inntrykk fra biler, sykler og sparkesykler og masse barn på vei til skolen på en gang ble altfor mye.

2 kommentarer:

  1. Grattis med Conrad da! :o) Synes det var kult navn jeg da, he he he!!!! ;o)

    Lykke til!!!!

    P.S. Ser ikke noe bilde her av han ennå?.. ;o)

    SvarSlett
  2. Rakk ikke ta noe bilde i går. Skal få tatt det i dag og legge ut i morra :) Likte ikke navnet jeg, så jeg skal kaller han noe annet. Hva han heter på papiret er jo ett fett for meg, det er oppdretteren som har bestemt det.

    SvarSlett