onsdag 26. august 2009

mhm...?

I dag går tiden sakte assa... Skal få en hund til i dag, det gleder jeg og gruer meg til... Navn? høh! Så kjapp er jeg ikke, dette jeg er treig med jo! Det kommer når jeg finner på noe rart/lurt/kult noe. hehe bilder kommer hvertfall. Må bare få tatt noen først! Må få bikkja først kanskje...?

Har fått solgt Blaupunkt anlegget jeg hadde i blåbæret, nå som den skal bli en lettvekter er det ikke rom for noe anlegg. Så det er kjøpt av ei jente i ggf, så jeg får jo sett det da. Typen hennes ble litt overraska over hvor pent det var, "Det ser helt nytt ut jo!!" "Ja.... Det er jo ikke brukt da, det er blitt montert og spilt bittelitt på treff og det er det...." Så hun ble nok fornøyd! :)

Hadde første praktiske kurskveld i går da, det var ganske morsomt! Valpekurset mitt er ganske morro... hehe Har en yorkseere terrier og bourdouxe dogge, så er veldig ymse der! MORRO! Hverdagslydigheten er ett drømmekurs! Jeg er heldig som har de deltagerene :)

2 kommentarer:

  1. Lykke til med småtten i dag! :o)
    Gleder meg til å se bilder av dyret, he he he!!! ;o)

    SvarSlett
  2. Takk for det!

    Skal prøve å rekke å få tatt noen bilder i dag og legge ut her i morra. Bare å følge med! :)

    SvarSlett