fredag 21. august 2009

Stoler og belter

Skal selge mine momo stoler og belter siden jeg ikke trenger dette lenger. Bygger om blåbæret igjen og denne gangen må jeg da ha FIA godkjent ale sammen. Stolene er gatestoler som er E merket. dvs at de er godkjente for å bruke til gatebruk. Samme gjelder også beltene. Det er ikke vippefunksjon på ryggen på de, men den er justerbar ganske langt frem og bakover. De er svarte og grå og tåler mye slitasje. Stolene fikk en komplett rens på merke verksted for to år siden, etter det er nesten ikke stolene brukt da bilen min har stått til ombygning. Det er god side støtte på de, og man sitter godt i stolene. De er like gode på bane som å kjøre langt med. Den ene stolen er det to små hull i, de er fra han som eide stolene før meg igjen. Dette er to små svi merker fra en røyk, så stoffet sprekker ikke noe mer. Hadde det vært rift hadde riften sprekt lenger. Hullene er ikke i veien eller plagsomme.

Pris: 4'500,-





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar