tirsdag 18. august 2009

jau jau

Da har jeg bytta bank å greier! Litt rart siden jeg har hatt postbanken siden min første konto... hehe Men siden det er så dårlig kunde behandling hoss de byttet jeg til Nordea hvor jeg fikk veldig bra kundebehandling! :) Der fikk jeg hus lån også gitt! hehe Så bolig jakten er i full gang og jeg jakter for harde livet!

Har funnet meg ett hus i Knardal med utleie leilighet og greier. Huset må pusses opp en del, men det tar man etterhvert. Det går fint ann å bo i det. Stor kjeller som kan bli en god del av huset. Men man må fikse drenering av huset før man innreder kjelleren. Da er det bare å lage hull i gulvet så trenger man ikke å gå igjennom gangen for å komme ned i kjelleren.

Skal se på huset igjen på lørdag, da kunne jeg få se utleie leiligheten. Legger ikke inn noe bud uten å ha sett hele huset. Mutters og fatters vil sikkert være med ned å se de også. Så er litt spent... Det er ett STORT hus... Det koster MASSE penger... hmmm....

2 kommentarer:

  1. Så spennende!!!! :-) Lykke til!!! ;o)

    Hilsen Karina

    SvarSlett
  2. Ja... dette er ganske spennende! hehe så har sjekket litt priser på drenering etc nå. Fliser, gulv og maling. Trenger ikke koste så jævelig mye for å pusse opp!

    SvarSlett