fredag 21. august 2009

HÆÆÆÆLJ!

Jahu! Helg!! :) Nice... I morra er det jobb en time... (Jah, jeg veit!) 11-12 har vi åpent. Enten er det helt dødt, eller så er det fullt kjør! Har vært stille her i dag, så morgendagen kan bli spennende... I dag blir det nok litt trening med Venus frøkna, skal se om jeg får øynene hennes til å fungere litt bedre. Må innom Sinsen å hente fòr først. Ta det når jeg først har mulighet :) Uten mat å drikke, duger helten ikke. Så da må helte snuppa mi få mere mat :)

Uke 39 nermer seg med storm skritt! Det gleder jeg meg helt villt til!! En hel uke med FERIE! Det skal bli deilig... Har ikke planlagt noen ting enda, skal ta denne uka dag for dag. Ikke planlegeg noe som helst er kanskje litt skummelt i ett fremmed land, men pokker så digg det skal bli! Carpe diem! hehe :)

Eller så er det å titte på ett hus til i morra da... Se i utleie leiligheten i huset jeg var å så på på mandag. Så får vi se om det blir noe bud til uka. Hadde vært deilig å fått sitt eget... Ikke betale huslånet til en annen person. Det er jeg dritt lei av!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar