mandag 10. august 2009

Helgen er over

DA var det enda en mandag med jobb, kø og stress. Men jeg liker det! Hvertfall denne mandagen! :) I dag skal jeg, mamma og pappa dra og se på ett hus jeg vil ha! Jeg har falt pladask for det!! Perfekt for å sette opp evnt hundegårder osv. Tomten er såppas at jeg kan gå naken i hagen uten at noen ser meg! Akkuratt sånn jeg vil ha det! :) Om jeg kommer til å gjøre det er noe annet, men hvis jeg mot all for modning skulle ha lyst så KAN jeg gjøre det :) hehe

Eller har jeg funnet ett kull jeg kunne tenkt meg en hund ifra da... Rottis igjen :) Har også fått tilbud om å være med til Danmark å hilse på en oppdretter der, noe jeg har takket ja til. Dette er en Schæfer oppdretter, men jeg vil ha en schæfer og en Rottis. Ikke noe spesielt Schæfer kull jeg skal se på, men bare hilse på oppdretteren.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar