mandag 17. august 2009

Enda en mandag

Enda en helg har flydd forbi! Ny uke, nye muligheter :) Denne uken starter hundekurs igjen, etter en liten pause føles det greit å ha kurs igjen, det er jo kjempe gøy. Tlf begynte å ringe med deltagere for ett par uker siden uansett. Morro å holde kurs, men også slitsomt. Jeg gir alt av meg selv på kursene, og det merkes på energiet mitt når jeg er ferdig. Det er ikke mere igjen til min egen hund. Så mandager og onsdager er det mye trening med Venus siden det ikek blir noe på tirsdager og torsdager.

I går hadde vi instruktør møte, og en ting jeg kan si er at jeg GLEDER meg til "dogs4all" sparker løs på varemessa i Lillestrøm siste helgen i November. Mere sier jeg ikke enda, men om man har hund eller ikke er det verdt å ta turen! Mere info om dette vil jeg legge ut senere.

Driver å kikker litt mere på hus da... Skal se på to eller tre hus til i dag, de er litt dyre da... men er litt lei av å betale hus lånet til en annen ved å leie. Så vi får se når jeg blir en blakk men stolt huseier :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar